Lege Capsules - Maat 2 - Wit

Vanaf: 3.95

Heeft u moeite met het innemen van pillen, poeders of kruiden? Dan zijn deze lege capsules bij uitstek de oplossing voor u. 

 Klanten geven Wapshop een 4,6/5

 Anoniem betalen met VVV giftcard

 Anoniem geleverd

 WhatsApp service

 Voor 17:00 besteld, morgen in huis

 Sinds 2006 de gekste en leukste Wapshop van NL & BE

ideal_60x60vvv-cadeaubon_60X60-2icon_Bancontact_60x60_V2
sofort_60x60Overboeking_60X60betalen_bij_ophalen_60X60

Wissen

Beschrijving

Heeft u moeite met het innemen van pillen, poeders of kruiden? Dan zijn deze lege capsules bij uitstek de oplossing voor u. 

Met deze lege capsules kunt u uw eigen pillen maken. De capsules, formaat “2” (300 mg), kunnen met kruiden worden gevuld.

Capsule Inhoud: ongeveer 300 mg / 0,3 gram

Maat: “2”

Aantal: Verkrijgbaar per 100, 200, 500 of 1000 capsules

Kleur: wit

Extra informatie

Aantal

, , ,

6 beoordelingen voor Lege Capsules – Maat 2 – Wit

  1. 5 uit 5

    Yvonne Oosten (geverifieerde eigenaar)

    Wat ben ik blij met de snelle levering. Heel erg hartelijk bedankt. Mijn hondje heeft een hernia. Wat een gevecht om een pilletje te geven. Hij vond het zo vies dat ie er van over zijn nek ging. Nu met deze capsules heb ik geen problemen meer. Geweldig! nogmaals super bedankt voor de goede zorgen en snelle zending. Groetjes Yvonne

  2. 5 uit 5

    Tim (geverifieerde eigenaar)

    Top

  3. 5 uit 5

    Raymond van den Bos (geverifieerde eigenaar)

    Zeer tevreden goed en discreet verpakt 2 x 50 caps in grip zakje.

  4. 5 uit 5

    Elisabeth Boskemper (geverifieerde eigenaar)

    Product op tijd gekregen. Tevens als extraatje een trechter er gratis bij gekregen om het product goed in de capsules te krijgen. Erg blij mee.

  5. 1 uit 5

    Kim (geverifieerde eigenaar)

    Niet ontvangen, zal daarna opnieuw verzonden worden, inmiddels bijna een week verder. Nog niet binnen gekregen krijg te horen is niet hun schuld. Maar ik heb ruim op tijd besteld en het lijkt niet mijn fout dat het vergeten wordt bij de bestelling te doen

    • Igor Ten Holt

      Beste Kim,

      We vinden het erg vervelend dat u de capsules niet op tijd heeft ontvangen. We hebben het nu voor een 3de keer opgestuurd. We hopen dat u het nu wel ontvangt. Wat we bedoelen met ‘niet onze schuld’ is dat PostNL er soms langer over doet om iets te bezorgen. Wij kunnen hier echt niks aan doen. PostNL doet echt zijn best om het allemaal op tijd te bezorgen, maar soms lukt dit gewoonweg niet.

      We hopen dat u ons wilt laten weten als u het binnen heeft, en ook of u het nu 3 keer heeft ontvangen?

      M.v.g. Team Wapshop

  6. 5 uit 5

    kevin (geverifieerde eigenaar)

    Ook deze zijn toppie en snel geleverd

Een beoordeling toevoegen

nl_NLDutch
fr_FRFrench en_GBEnglish de_DEGerman nl_NLDutch
Stuur ons een bericht
Stuur ons een bericht
Vragen, twijfels, problemen? Wij zijn hier om u te helpen!
Verbinden...
Op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar. Probeer het later nogmaals alstublieft.
Onze medewerkers zijn bezet. Probeer het later nogmaals alstublieft
:
:
:
Heeft u vragen? Schrijf ons!
:
:
Deze chatsessie is beëindigd
Was dit gesprek nuttig? Beoordeel deze chat sessie
Goed Slecht