Verzenden & bezorgen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevoerde adres gegevens, controleer daarom altijd je adresgegeven, ook nadat de computer u een optie heeft gegeven! Mocht u toch een fout hebben gemaakt, neem dan direct contact met ons op, dan passen wij (indien nog mogelijk) het aan voor je. Bij het weigeren of niet ophalen van je bestelling worden de gemaakte extra kosten doorberekend naar de klant.

Verzending:
Pakketten binnen Nederland worden bezorgd door Post NL. PostNL bezorgt uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet thuis als de bestelling bij u wordt aangeboden, dan zal de bezorger van PostNL een bezorgbericht bij u in de brievenbus achterlaten en uw pakje naar het dichtstbijzijnde postkantoor brengen, waar u de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen. Uw bestelling zal nooit aan de buren worden afgegeven. Let bij het in ontvangst nemen van het pakket goed op eventuele beschadigingen.

Verzendkosten:
Hieronder treft u een indicatie van onze verzendkosten aan. De exacte verzenkosten ziet u terug bij het afrekenen. 

Verzendkosten overzicht wapshop_nl 2024

Verzendkosten onder Rembours:
Verzenden onder Rembours is een behoorlijk prijzige en achterhaalde betaalmethode. Hierdoor hebben wij besloten deze betaalmethode niet langer aan te bieden. U kunt nog wel altijd de bestelling bij ons in Elst (gld) afhalen en contant betalen. Dit gaat alleen op afspraak, neem hiervoor contact met ons op.

Afhalen bij een PostNL Locatie:
Naast de normale verzending van uw bestelling met Postnl bieden wij nog een andere verzendmogelijkheid: Pakjegemak, dat betekend gewoon: Afhalen bij 1 van de vele afhaallocaties van PostNL. Pakjegemak is een andere manier van verzenden via PostNL. Uw pakket wordt niet bij u thuis afgeleverd, maar u kiest zelf een locatie uit in Nederland waar u het pakket wilt afhalen. U bepaald dus zelf de locatie. Tijdens het afrekenen in onze webwinkel kiest u heel gemakkelijk de gewenste locatie.

Locaties:
Er zijn 2000 locaties in heel Nederland. Voorbeelden van mogelijke locaties: Supermarkten (o.a. Albert Heijn, Super de Boer, Jumbo, Spar, C1000), Tabakswinkels, Boekenwinkels (o.a. Primera, The Read shop, Bruna)
Deze winkels zijn niet alleen in grote plaatsen te vinden, maar ook in kleine gemeentes/dorpen.

Bekijk hier alle mogelijke afhaal locaties in België.
Bekijk hier alle mogelijke afhaal locaties in Nederland.

De voordelen van afhalen bij een PostNL-Punt:
  • U betaald niets extra’s voor deze verzendmogelijkheid
  • U hoeft niet meer thuis te blijven om op uw pakket te wachten
  • Met 2400 locaties is er altijd één bij u in de buurt
  • De afhaallocaties hebben ruime openingstijden (koopavond, weekend)
  • U bepaalt zelf waar en wanneer u de bestelling wilt ophalen

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling naar het afhaalpunt verzonden. Zodra dit gedaan is ontvangt u van ons een email met Track & Trace link om het pakket te volgen. U dient dus zelf via de link te bekijken wanneer het pakket beschikbaar is op het afhaalpunt (doorgaans de volgende dag). Wanneer u het pakket komt afhalen bij de locatie dient u naam en huisnummer door te geven. Vergeet niet uw legitimatie mee te nemen.

Discrete Verpakking:
Onze producten worden in een stevige blanco doos verpakt. Aan de buitenkant is niet te zien dat deze Wapshop artikelen bevat. Bovendien zal er nooit een verwijzing naar Wapshop.nl opstaan. Wij maken zoveel mogelijk gebruik van verpakkingsmaterialen die onschadelijk zijn voor het milieu. De afzender is GMS. Snelle levering, discretie en gemak staan voorop bij Wapshop.nl

Levertijden:
Besteld voor 17.00u, maandag t/m vrijdag, is dezelfde dag verstuurd en op zaterdagochtend voor 12.00u besteld is dezelfde dag verstuurd. Vanaf Zaterdagmiddag 12.00u. en op zondag versturen wij geen bestellingen, aangezien deze die dag niet meer door PostNL worden verwerkt.

Over het algemeen is de levertijd 1 tot 4 werkdagen (indien alle artikelen voorradig zijn). Het kan voorkomen dat PostNL er om één of andere reden langer over doet, maar dat komt zelden voor, met uitzondering van de feestdagen! Naar België duurt het leveren meestal 2 tot 6 werkdagen. Pakketten worden doorgaans afgeleverd door BPost. 

De bezorgdagen van PostNL zijn van dinsdag t/m zaterdag. Op maandag en zondag levert PostNL géén post. Van half november t/m half januari kunt u rekening houden met langere levertijden i.v.m. de feestdagen drukte bij PostNL. 

Het komt bijna nooit voor dat we iets niet op voorraad hebben. Wij streven er namelijk naar om een snelle levertijd te kunnen garanderen en houden alles in een grote eigen voorraad aan. In het geval dat een bestelling één of meerdere artikelen omvat die niet voorradig zijn, heeft de bestelling een levertijd van 2-8 werkdagen. We stellen u hier z.s.m. van op de hoogte!

Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als absolute termijn, in bepaalde gevallen kan hiervan worden afgeweken. Wapshop.nl is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. Uiteraard gelden de levertijden vanaf het moment dat uw betaling binnen is (zie ook betalingen).

Uw bestelling zelf afhalen:
U kunt uw bestelling afhalen bij onze vestiging in Elst. Hiervoor dien je minimaal 21 jaar jong te zijn en een afspraak te maken. Vergeet voor de zekerheid niet je legitimatie en bestelbevestiging mee te nemen tijdens het afhalen. 

LET OP: Neemt u eerst even (bij voorkeur) via whatsapp, telefonisch of per e-mail contact met één van onze medewerkers op, om er zeker van te zijn dat wij aanwezig zijn:

Doordeweeks zijn wij tijdens kantooruren via Whatsapp bereikbaar op 0647120057

Per mail zijn wij te bereiken op info@wapshop.nl. U kunt ook altijd een van onze mails beantwoorden of inloggen op onze site in uw eigen klant account. 

Retourneren:
Niet tevreden met uw bestelling of wilt u uw product omruilen? Geen enkel probleem!

Wij verzoeken u vriendelijk een e-mail te sturen naar info@wapshop.nl, of een Whatsapp bericht te sturen naar +31647120057 met daar in de volgende gegevens: Bestelnummer, Naam, Adres, En of u de bestelling wilt ruilen of retourneren. Wij zullen u dan een mail of appje terug sturen met daar in de stappen om uw bestelling te retourneren.

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Indien u het product wilt ruilen, zullen wij niet opnieuw verzendkosten in rekening brengen voor het nieuw te sturen product. Houd er rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor de retourzending totdat wij het pakket ontvangen hebben.

Geretourneerde artikelen moeten compleet, ongebruikt en ongewassen zijn, voorzien van het product label en in de originele verpakking geretourneerd worden. Artikelen die wij niet retour nemen zijn gebruikte, gewassen of beschadigde artikelen.

Zodra wij de producten in goede orde en in de originele verpakking hebben ontvangen, crediteren wij het aankoopbedrag of ruilen wij het product. Dit gebeurt meestal binnen 7 werkdagen.

Ons Retouradres is:
WAPSHOP RETOUR
Industrieweg Oost 5A1
6662NE Elst

Vergeet niet de pakbon erbij te doen en hierop kort aan te geven wat u retour doet en waarom.