Klachtenregeling
Klachtenregeling. Zo lossen we het snel voor je op
Niet tevreden met uw bestelling? Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij streven naar 100% tevreden klanten en lossen het altijd snel voor u op.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@wapshop.nl. Geef hierin aub aan wat er mis is gegaan en om welk bestelnummer het gaat.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om een klacht in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie:
http://ec.europa.eu/odr
Niet tevreden met uw bestelling? Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij streven naar 100% tevreden klanten en lossen het altijd snel voor u op.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@wapshop.nl. Geef hierin aub aan wat er mis is gegaan en om welk bestelnummer het gaat.
Wat klanten zeggen over onze service
⭐⭐⭐⭐⭐
“Er ging iets mis met mijn bestelling, maar de klantenservice reageerde supersnel en loste het direct op. Super netjes geregeld!”
- Sanne, Breda
⭐⭐⭐⭐⭐
“Mijn pakket was vertraagd, maar na één mailtje werd alles duidelijk uitgelegd. Goede communicatie en alles toch netjes aangekomen.”
- Bas, Zwolle
⭐⭐⭐⭐⭐
“Echt top dat jullie discreet verzenden én direct antwoord geven als er iets misgaat. Wapshop is betrouwbaar.”
- David, Alkmaar
Ook jouw ervaring telt.
Laat je review achter via ons onafhankelijke platform:
Bekijk of plaats een review op WebwinkelKeur

